Hvad er Totalview?
Totalview er en komplet cloudbaseret kommunikationsløsning, som giver dine medarbejdere de rigtige værktøjer til håndtering af kommunikation på tværs af Softphone, IP-telefoner, smartphones, Teams osv. Med Totaltview effektiviserer og optimerer du din kommunikation.
Totalview’s innovative løsning gør det muligt at opnå en bæredygtig konkurrence-fordel igennem forretningskritiske applikationer. Dette er med til at forbedre kundeserviceniveauer samt medarbejdernes produktivitet – derudover er Totalview med til at fremskynde forretningsprocesser.
Totalview til medarbejdere
Dine medarbejdere har adgang til en PC-klient, som er fuld af funktioner, som hjælper din organisation med at opnå̊ en konkurrence fordel. Total view arbejder løbende med at gøre omstilling, kontaktcenter samt telefoniteknologi mere funktionelt og brugervenligt. Løsningen skaber nemt overblik for dine medarbejdere og hjælper dine kunder med altid at opnå en personlig betjening. Alle medarbejdere har adgang til Total view på en smartphone, iOS eller Android, hvor de ligeledes har adgang til hinandens tilgængelighed, aftaler, telefon og mobil-status. Derudover er det let at håndtere opkald, ringegrupper og køer direkte fra sin smartphone. Dette skaber et fuldt overblik for både ansatte og kunder.
Medarbejderen styrer selv sin status, hvilket gør det muligt for kollegaerne, som før nævnt at se om de er til møde, et kundebesøg, optaget i et kald mv. Fordelen ved dette er, at det giver færre forstyrrelser og større fleksibilitet. Udover at se medarbejdernes status, så indeholder PC-klientens kalender integration, hvilket giver medarbejdere vigtige oplysninger om tilgængelighed på tværs af afdelinger.
Det er let at håndtere opkald via PC-klienten f.eks. besvarelse, omstilling og viderestilling. Udover håndtering af opkald kan medarbejdere nemt styre de ringegrupper og køer, de er en del af, ved f.eks. ind og ud-melding.
Ydermere er Totalview tæt forbundet med Uni-Tel, hvilket hjælper med at minimere unødvendige afbrydelser. Ved et enkelt klik ændrer medarbejderne deres status til optaget, og derved omstilles deres opkald til udvalgte ringegrupper eller kollega. Dette resulterer i færre forstyrrelser for de optagede medarbejdere og skaber samtidig en større kundetilfredshed.
Totalview Omstillingsbord
Totalview Omstillingsbord er et avanceret receptionist-værktøj, der indeholder alle de funktioner, som en typisk omstilling har brug for, for at kunne håndtere opkald effektivt.
En god kundeservice stiller krav til virksomhedens håndtering af omstilling, derfor er Totalview Omstillingsbordet udviklet i samarbejde med erfarne operatører/agenter, og baseret på den nyeste telefoni-teknologi.
Med denne model er der udviklet logiske funktioner, der er specielt egnede for denne type medarbejdere.
Totalview’s brugervenlige design betyder, at receptionisten har et omfattende overblik over virksomhedens indgående hovednummer, opkald og kan følge opkaldets status – fra besvarelse til vellykket afslutning af opkald.
Totalview Mobile App
Totalview’s filosofi er fleksibilitet og værdien af, at tilbyde dine medarbejdere at arbejde med de værktøjer, der passer til deres arbejdsopgaver. Derfor kan medarbejdere, der ønsker at være mobile, håndtere deres kommunikation, uanset hvor de er. Med smartphone-appen kan medarbejdere let håndtere opkald og ringegrupper. Udover håndtering af opkald, har medarbejdere adgang til deres egen samt kollegers kalender. Med appen er det muligt at se en kollegas tilgængelighed og mobil- og Teams-status og mange flere funktioner. Smartphone-appen er en medarbejders foretrukne værktøj, hvis de ønsker at være mobile.
Microsoft Teams
Teams er de seneste år blevet markedets stærkeste kommunikations- og vidensdeling platform til virksomheder. Teams tilbyder adskillige funktioner, som hjælper virksomheder med at forbedre intern og ekstern kommunikation. Teams er i dag en central del af virksomhedens infrastruktur, fordi en stor del af vidensdeling og kommunikation mellem medarbejdere og kunder foregår der.
Ved at kombinere Teams og Totalview vil medarbejderne få de rigtige værktøjer til at yde en forbedret kundeservice. I Totalview kan medarbejderne hurtigt se kollegaers status fra Teams. Derudover er det nemt at starte et opkald eller chat i Teams direkte fra Totalview klienterne.
Status visning på hjemmeside
Med status visning på hjemmesiden, så hjælp i med at reducere kundens ventetid ved at fremhæve medarbejderens status. Gennem Totalview’s API er det muligt at hjælpe en kunde med at komme i kontakt med den rigtige medarbejder ved at vise, om en medarbejder er optaget eller ej. Dette hjælper med at reducere ventetiden, da en kunde kan se, om en ansat er optaget, og derved i stedet kan sende en e-mail.
Totalview Connect
Totalview integrerer med tredjeparts-systemer for hurtigt at få adgang til kundeoplysninger. Det er afgørende, at kunderne får hurtig hjælp, og derfor skal informationsstrømmen være så kort som muligt. Med Totalview Connect har medarbejderne alle de nødvendige oplysninger automatisk, via et opslag i tredjeparts-systemet.
Når medarbejderen får et opkald, åbner Totalview automatisk f.eks. en kontakt i det specifikke fagsystem, baseret på telefonnummeret eller lignende.
Totalview integrerer som standard til systemer såsom Salesforce, webCRM, Dynamic NAV osv. Med Totalview Connect er det enkelt at forbinde andre fagsystemer, da systemet er baseret på API kald.
Totalview integrerer med..
Totalview effektiviserer og optimerer kommunikationen i din virksomhed – Lad IT Confidence hjælpe med oprettelsen samt igangsættelsen af Totalview!
Vi kan kontaktes på tlf. 7020 7755 eller mail. kontakt@itconfidence.dk for yderligere spørgsmål eller interesse.