Ny opdateret Yammer

Yammer forbinder og engagerer medarbejdere på tværs af organisationen. Sidste år i november annoncerede Microsoft en helt ny Yammer, der leverede nye muligheder og integrationer, der styrer virksomhedskommunikation og videndeling på tværs af Microsoft 365. Nu lancerer Microsoft en opdateret udgave, som er tilgængelig for alle kunder. Der følger en række nye funktioner, der hjælper brugerne med at få mere ud af Yammer og samarbejde på tværs af virksomheder.

Læs mere »
Del sikkert med OneDrive

Del sikkert med OneDrive

Lige nu hvor hverdagen byder på hjemmearbejde og online-læring vokser behovet for at dele indhold – dokumenter, præsentationer, fotos, videoer, projektplaner osv. for at få hverdagen med kolleger til at fungerer. Med det i mente er sikkerhed omkring intern og ekstern deling vigtigere end nogensinde før.

Læs mere »
Erhvervstelefoni med Teams

Telefoni i Teams?

Hos IT Confidence har vi valgt at bygge telefoni integrationen til Teams via UniTels alsidige og fleksible platform One-Connect, herved opnår vi en telefoni platform med Microsoft Teams. Dermed er alt kommunikation, inkl. telefoni, samlet et sted.

Læs mere »

Hvad er forskellen mellem OneDrive og SharePoint?

Microsoft udbyder to forskellige platforme som deres kunder kan bruge til at navigere i den nye arbejdskultur via deres fildelings- og lagringsplatforme – OneDrive og SharePoint. De to platforme har slående ligheder, men der er tydelige forskelle.

Læs mere »